Alla inlägg den 27 juli 2009

Av sannitrallarn - 27 juli 2009 14:45

watch your heart when we're together
boys like you love me forever
;)

Av sannitrallarn - 27 juli 2009 01:11

nu sitter jag  hemma hos malin i omne. åkte hit idag på eftermiddagen och käkade middag, kycklingmums, så jävla gott! :) märkte att det fanns ett körsbärsträd här, så gissa vem som sprang ut och pallade stup i kvarten?! kommer fan snart se ut som ett jävla körsbär såsom jag tankar i mig, man blir ju vad man äter har jag hört! ;) blir iaf här tills imorrn, malin börjar jobba halv 9 imorrn så hon ligger och sussar nu. (ovanligt?!) haha ;P den människan skulle säkert kunna sova på en rondell mitt i rusningstrafik om hon är riktigt trött. ;) men men.. nu ska jag kolla på en film! se yaaah

pusselipuss :*

Ovido - Quiz & Flashcards