Alla inlägg den 9 juli 2009

Av sannitrallarn - 9 juli 2009 19:16

varför är nästan alla killar schizofrena?! man slutar verkligen aldrig förvånas över hur många personligheter killar kan ha!! ena dagen är allt grymt bra och nästa dag är det slut! så hur är det? vad beror det på? osäkerhet? kommer nog aldrig få nått bra svar på dedär..


Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up
You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

http://www.youtube.com/watch?v=y-LhyAVzDBI
Av sannitrallarn - 9 juli 2009 01:57

nyss hemkommen från kramm, å jaa vad ska man säga? stripsen och dippen på ullas va fan i mig bästa grejen på hela kvällen, höhö ;P drömde nå jävluskt sjukt inatt.. såg på michael jacksons minnesstund igår med malli och elin och det resulterade i en sjuk jävla dröm, haha. såhär varne: jag och michael va tajta vänner och vi skulle bada i hans pool. han tog sats från trampolinen och hoppade ner i poolen MEN han gjorde ett "näsplask" som han så fint uttryckte det i drömmen.. haha. i nästa sekund så blödde han otroligt mkt från näsan och helt plötsligt plockade han bort näsan och gav den till mig i panik, med tanke på all paparazzi som samlades runt poolen. - swimm sanna, SWIMM! skrek han sedan och jag simmade iväg under vattnet med michael jacksons näsa i högsta hugg! ungefär så såg hela drömmen ut, jag simmade under vattnet med hans näsa och med paparazzin som drog mig i fötterna, hahaha! :) lite sjukt, eller va säger ni?!

nää, imorrn blir det verkligen lugnt.. va inte menignen att jag skulle ut nått ikväll men kunde jag stå emot? NEPP! :P så nu ska jag gå och lägga mig och sova av mig ruset så vaknar jag förhoppningsvis  pigg och rask imorrn bitti =)

BLÖTPÖSSAAA från sanni!!

Ovido - Quiz & Flashcards