Alla inlägg under juli 2009

Av sannitrallarn - 18 juli 2009 02:45

nyss hemkommen från kramfors.. blev en mysig kväll med grillning, fotboll och ett försök till volleyboll, men det gick inte så bra eftersom vi bara hade en hård fotboll vilket i sin tur bidrog till en jävla smärta varje gång man skulle slå iväg bollen. men vi hade kul ändå, som vanligt! :) citerar elin: "efter ett tag övergår smärtan till total bortdomning" haha, mkt positivt! ;) just nu så sitter jag och försöker fixa ordning på bärbara datorn, har fixat formateringen, XP-installationen och allt sånt men nyaste messengern vill sig icke och ljudet strejkar också.. :/ blir så jävla less på tekniska prylar, alltid äre nånting som inte vill funka!! och vrf måste det alltid vara saker som man verkligen behöver och vill använda som jävlas, vrf kan inte det vara mer obetydliga program som inte funkar.. typ kalkylatorn, mest mobbad! :p men men, nu är service pack installerat också så nu ska jag försöka fixa messengern igen :)

PÖSSSAH!   btw, imorrn äre FEST! <:o)

Av sannitrallarn - 17 juli 2009 18:29

nu var det ett tag sedan.. har ju varit i sthlm och sett brittan om det är någon som har missat det (?!) och det var helt jävla underbaart! :) men nu hinner jag inte blogga nått mer, bilder på konserten kommer när jag orkar.. ska iväg och grilla med brudarna i gissjö! (Y)

PUSSSS :*

Av sannitrallarn - 12 juli 2009 11:11

senaste nytt: bara några ynka timmar kvar innan vi åker nu, eller ynka och ynka.. om typ 12 timmar sitter vi på nattbussen! ska bli så grymt skönt att komma från norrland! :D:D:D *BIG FAT SMILEYFACE*


:*


Av sannitrallarn - 11 juli 2009 15:04

jag kan verkligen sova huuuur länge som helst, vaknade kl 2 idag och känner mig fortfarande trött ;O snacka om att jag har vänt på dygnet!

la mig ute och försökte sola lite nu också, men det gick inte så bra med tanke på att solen tittade fram och gömde sig bakom molnen varannan sekund som nån jävla discolampa som blinkade, så jag gav upp och gick in ist :P idag ska jag väl försöka börja packa lite, fixa naglarna och noppra ögonbrynen! kanske hinner iväg en sväng till solariet också, man får väl se :) IMORRN DRAR VIII!! :D

vi hörs!

pusselipuss :*



Av sannitrallarn - 10 juli 2009 18:23

ville bara säga att..

OM 2 DAGAR DRAR VI TILL STHLM! :D SÅ GRYMT JÄVLA KUL!! ;D

Av sannitrallarn - 10 juli 2009 18:14

såg att pooparn hade gjort lite reklam för min blogg på sin blogg, so i will return the favor ;) --> mallibrall.bloggagratis.se

Av sannitrallarn - 10 juli 2009 16:23

har väntat på att det ska bli iaf en timmes upphåll, men det verkar tydligen vara för mkt begärt för idag har det verkligen regnat nonstop!! :( får nog vänta med springturen tills ikväll och hoppas på att det ska sluta hällregna.

idag har jag inte gjort mkt alls, kom hem från malli vid halv 3, va där igår och hade oc-maraton. ooovanligt! höhö, nä kanske inte men mysigt varne :) ikväll blire förmodligen lugnt..kanske ska in till stan sedan och hämta en XP-skiva till bärbara datorn som gav upp för typ en vecka sedan, så det blir troligast formatering och ominstallation. sannitrall kan hon vettni! ;)

Av sannitrallarn - 9 juli 2009 19:16

varför är nästan alla killar schizofrena?! man slutar verkligen aldrig förvånas över hur många personligheter killar kan ha!! ena dagen är allt grymt bra och nästa dag är det slut! så hur är det? vad beror det på? osäkerhet? kommer nog aldrig få nått bra svar på dedär..


Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up
You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

http://www.youtube.com/watch?v=y-LhyAVzDBI
Ovido - Quiz & Flashcards